Monday 31 December 2012

2012 jadi kenangan,2013 jadi taruhan

assalamualaikum aku ucapkan kepada semua rakan dan taulan yang di kasihi dan diredhai Allah..hari ini 2012 akan melabuhkan tirainya dalam masa beberapa jam lagi..tik tok tik tok (bunyi jam) hahah...semoga semua kenangan pahit dan manis pada tahun 2012 dapat kita jadikan kenangan dan pengajaran untuk menempuh hari2 yang mendatang..segala kepahitan ada kemanisan,segala kemanisan ada kepahitan... itu sudah pasti..percayalah kata kata aku..

itu jela aku nak cakap untuk entry kali ini..semoga siapa2 yang pasang azam baru, pegang lah azam anda, dan semoga azam itu tercapai dengan jayanya..jujur,aku dah tak pasang apa2 azam untuk tahun 2013..ape yang aku harapkan,aku mahukan kebahagian dalam hidup, kejayaan dalam pelajaran dan kasih sayang Allah dan keluarga..InsyaAllah..wasalam


setiap kessedihan pasti ada kegembiraan

No comments:

Post a Comment

teGuR laHhhH...