Friday 14 December 2012

kAwan sEgaLanyA...

   assalamualaikum semua kawan2..sedih masih terpahat taktala Malaysia gagal ke final suzuki cup 2012...
memikul harapan jutaan rakyat, namun tahun nie bukan rezeki kite..we'll try again for next 2 year..
okay, kat sini aku bukan lah nak berceloteh mengenai bola.. semak jugak kalo update pasal bola..haha..
mesti semua terkejot kalo ak cakap ak muak pasal bola..coz everyone know darah dalam badan aku mengalir dengan jiwa bola..hahah

   back to topic,is kawan..friend,.arabnye ak luper untuk mufrad, ingat jama' je..haha.. (padah tinggal arab bertahun-tahun even spm A..haha..berlagak plak).. tetibe pas cite how long aku berkawan ngan pinat, terus ak terfikir nak update pasal kawan..haha..berat 66..

   bagi aku, aku sangat bersyukur sebab dapat kawan2 yang semua nya baik..mostly even ada sorang dua yang dah hancor berkecai terpengaruh dengan dunia luar punyer pasal..syukur aku tak terlibat sama dalam golongan hancur berderai umpama cermin kereta depan kena baling battu sungai.. #ehh..smkap-->intek-->ump...semuanya kawan yang banyak memberi aku pengajaran dan kehidupan sebenar...

   teringat aku dekat sape punyer pesanan entah..aku pon dah luper..'' kawan adalah seseorang yang amat penting dalam hidup, percaya atau tidak kalu suatu hari nanti kita susah, adik beradik akan susah nak tolong, hanya kawan yang akan membantu dengan penuh jiwa''... that's mostly TRUE..dunia dah buktikannya..
aku pon dah terlibat ngan situasi ini..bersyukur dapat kawan2 kat ump nie..at least kalo ak down in study, ak ada dorang yang sanggup naikkan semangat aku..bangon jatuh susah senang semua bersama... we are one family!!! bukan senang nak merasai nikmat nie...walopon berkawan hanya baru 2 thn setengah..
ada ramai lagi..
we always together..
dip fkksa 11/13 ump





kami bertiga + ahli baru..
    belum cite pasal kami bertiga yang berkawan dari tahun 1997..perghh..lagi la hidup susah bersama.. masuk parit,terjun lombong, mancing..perghhh... that's my       friend...!!

   malas nak ulas panjang,kalo nak berkata-kata pasal member memang x muat satu blog..hahah
sebagai gulungan ulasan aku, sayangilah kawan-kawan korang selagi dia masih bernafas di muka bumi,.. hargai mereka macam kita hargai diri kita..macam hadis nabi s.a.w..''sayangilah saudara kamu seperti mana kau sayang diri kamu..''
WAHAI KAWAN-KAWAN, SEMOGA PERSAHABATAN YANG KITA JALIN KEKAL HINGGA AKHIR HAYAT DAN DI KENANG... =)
sekian dari dek wan..



   

   

No comments:

Post a Comment

teGuR laHhhH...